E-mails, der virker og giver dig flere kunder

Skab synlige resultater med e-mailmarketing. Ifølge cases kan e-mails øge omsætningen med 39,52 % sammenlignet med året før. Læs mere om det massive markedsføringspotentiale i e-mails her.

Hver dag ryger der 2,8 millioner mails igennem cyberspace – i sekundet!

Derfor kan den rationelle hjerne godt fristes til at tro:

  1. Det er umuligt at sælge noget til nogen med mails, fordi folk drukner i dem.
  2. Hvis du alligevel vover pelsen, så skal du gøre det kort, holde dig til fakta og skrælle alt andet fra.

.

Men fakta siger noget andet

E-mails er det markedsføringsværktøj, der har den største ROI (return on investment). E-mails er effektiv markedsføring, som kunderne gerne vil have.

Hver tredje dansker siger "Nej tak" til reklamer i postkassen, mens hver anden gerne vil modtage e-mails fra de virksomheder og forretninger, de handler med. Og de nyeste tal viser, at 60 % forventer at høre fra dig mindst én gang om ugen!

Billede1

Og den rationelle hjerne har ikke ret.

Faktum er også, at storytelling sælger

En af de vigtigste pointer, når du skriver nyhedsbreve er derfor, at du skal skrive som et menneske. Det gælder både, når du skriver B2C og B2B.

Ingen gider at høre fra kedelige betonkasser og grå kommuner.

Mennesker vil have mails fra rigtige mennesker med alle de fejl, der følger med. Historier med rigtige mennesker i. Historier, som de kan identificere sig med. Og historier, som underholder.

Kommerciel storytelling handler om at fortælle historier, der får dine læsere til at skride til handling. Og får dem til at se – og mærke – at de åbenlyst skal handle med lige netop dig.

Download e-mail-marketing-guide

Med denne guide bliver du klog på best practices om relevant indhold, trends og statistikker om e-mailmarketing samt den gode emnelinje.

Hvor ofte tjekker DU selv dine e-mails?

Hvad er det sidste, du gør, inden du går i seng om aftenen, eller det først du gør om morgenen?

Et godt bud er, at du tjekker din e-mail.

Hvis ikke på computeren, så på din mobil, mens du spiser morgenmad, børster tænder, eller mens du sidder i bussen eller toget.

Dine kunder gør det også ...

Derfor er det dumt ikke at være i deres indbakke, når de sidder med øjnene på skærmen.

Vi arbejder dagligt med mange nyhedsbreve, e-mailprogrammer og eksekvering af en rentabel strategi. Vi kalder det retention – og vi kan se det virker:

CASE: Lad os sætte tal på det hele (klik for at forstørre tabellen)

Billede2

Mere fokus på e-mailmarketing har for en af vores kunder betydet en forøget omsætning på 39,52 % sammenlignet med året før. Der er også kommet en stigning i nye brugere med 185,69 %, som giver et stort markedsførings- potentiale fremover.

Vil du vide mere?

kontakt en af vores specialister i Hundehuset.

Kontakt mig