Web2Media er finalist til Google Premier Partner Awards

Vi har gode nyheder! Web2Media er blevet nomineret til Google Premier Partner Awards 2016. Der er grund til at være stolt.

Vi er med i et snævert felt med kun ca. 150 andre bureauer på tværs af EMEA (Europa, Mellemøsten og Afrika). Vi har fået en plads på en af de mest eftertragtede shortlister i branchen, og det er vi godt og grundigt stolte af!

Og de nominerede er …

Prisuddelingen er et anerkendende nik fra Google til de Google Premier-partnere, der formår at skabe innovative løsninger, imponerende resultater og internationalt anerkendte bidrag til digital marketing. Prisuddelingen indstiller partnere til fem kategorier: Search, Display, Mobile, Video/YouTube og Shopping.

Vi er som det eneste danske bureau blevet nomineret i kategorien Shopping med en case, vi er utrolig stolte af – vores indsats for Kaufmanns onlinesalg.

 

Hvordan fik Google øje på Web2Media?

Web2Media fangede Googles opmærksomhed med vores arbejde med onlinesalget for Kaufmann. Med en fokuseret indsats på Google Product Listing Ads kunne vi med stolthed afrapportere følgende resultater:

  • 71 % konverteringsstigning
  • 267 % forbedring af CTR
  • 44 % stigning af online omsætning

Disse resultater var så opsigtsvækkende, at Google for alvor fik øjnene op for Web2Media og skrev et indlæg om casen på Think With Google. Det er den mest læste case i Skandinavien. Godt skuldret – nu må vi vente og se, om shoppingcasen er nok til at hente et trofæ hjem!

Google Premier Partner Awards ruller den røde løber ud den 5. december 2016 – og vi lover at holde jer opdateret! Følg med på sociale medier med #gpaccelerate.

Kontakt mig