Kunder køber ikke produkter.

De køber oplevelser - og følelser.

 

Med customer experience (CX) ser du på kundernes holistiske opfattelse af deres oplevelse med din virksomhed og dit brand. Den gode customer experience tager højde for hele den samlede kundeoplevelse - lige fra navigering på din hjemmeside til din kundeservice. 

Alt, hvad du gør, påvirker din kundes opfattelse af dig og din virksomhed. Og det har indflydelse på deres opfattelse af dig, om de vil anbefale dig til andre, samt hvorvidt de vælger at handle hos dig igen. Derfor er en god customer experience essentiel for din succes. 

Med customer experience sætter du kundeorientering, kundefokus, kundetilfredshed, kundeloyalitet og kundefastholdelse øverst på din dagsorden.

 

Skab vækst med forbedret customer experience

Når vi arbejder med customer expirence og har fokus på hele brugeroplevelsen med dit brand, er vi ikke bange for at male med den store pensel. 

En god customer experience skal forgrene sig i alle afkroge af din forretning. Derfor har vi både data science folk og UX-specialister med i processen. Vores erfaring fortæller os nemlig, at det skaber den bedste balance mellem den gode oplevelse og dine forretningsmål. 

Når vi arbejder med CX, er det alfa og omega, at vi formår at omfatte din forretnings fulde omfang.

 

Bliv bedre til at forstå dine kunder og deres touchpoints med dybdegående analyser

Vi sikrer os, at vi kommer ind i alle hjørner af dine kunders touchpoints med din forretning gennem dybdegående analyse af:

● Adfærd
● Transaktioner
● Holdninger
● Kundens mindset via brugertests og dybdegående interviews

Men når vi skal optimere kunderejsen som helhed, er det mindst lige så vigtigt, at vi sørger for, at hver enkelt del fungerer til UG.

Når vi laver en strategi for forbedring af dine kunders oplevelse, gør vi det altid i samarbejde med dig. Alt efter din virksomheds nuværende setup lægger vi sammen en plan for, hvordan vi eksekverer bedst muligt, så du får de bedste resultater.

Med et solidt datafundament kan du forstå dine kunders rejse

Alt, vi gør, er med fokus på at skabe en bedre helhedsoplevelse for dine kunder. Og jo gladere dine kunder er, jo mere kan du vækste din forretning og omsætning. 

Derfor starter vi altid med data. Og det er ingen undtagelse, når vi arbejder med customer experience. Når vi sammen med dig skal skabe den gode customer experience, kræver det, at vi kan sætte os ind i købernes adfærd, holdninger og mindset. 

Og den bedste måde at gøre det på er ved hjælp af dybdegående dataanalyser.

 

Vi skaber vækst via viden

Når vi prioriterer løsninger og hjælper dig med at tilpasse dit databaserede arbejde med kundeoplevelsen, kommer funktion før form. Og det gælder alt fra køb og kundeklubber til din kundes offline og online oplevelse hos dig. 

Vi har altid din udvikling og din vækst for øje. Vores analyser skal kunne omsættes til udvikling, handling og markedsføring, der skaber værdi for din forretning. Derfor spørger vi altid os selv: Hvem er dine kunder, og hvordan kan viden om dem aktiveres til vækst? 

For at nå det mål bruger vi alle relevante værktøjer, herunder user experience (UX), segmentering og konverteringsoptimering, der alle er vigtige komponenter i arbejdet med CX.

 

Derfor bør du altid tænke CX ind i din digitale strategi

Customer experience handler i bund og grund om noget så trivielt som at tænke ud af boksen.

CX er nemlig meget mere end pris, leveringstid eller hvor hurtig du er til at svare på en mail.

Customer experience skal tænkes ind i alle dele af din digitale strategi - på tværs af alle kanaler.

Læs mere om vores tilgang til en holistisk digital strategi, der fokusere på mest mulig vækst inden for dit marketingbudget her.

Vi har eksempelvis hjulpet:

 

Web2Media har været overordnet ansvarlig for projektledelse, den strukturelle opbygning og design for vores relancering af www.starmark.dk.

Jeg har været meget tilfreds med W2M’s evne til at være omstillingsparate og frem for alt tænke forretningsorienteret.

Morten Roth
Marketingchef hos Starmark

Brug for hjælp eller sparring?

Jeg hedder Louise og har mange års erfaring med data og analyse. Har du brug for hjælp eller sparring til at vækste din forretning bl.a. via customer expirence sidder jeg og mit dygtige team klar til at hjælpe dig.

Kontakt os nedenfor - det er ganske uforpligtende.