Optimering, usability og test

De færreste vil påstå, at deres webshop udnytter salgsmulighederne optimalt. Der er altid masser af ting at teste af og ændre for at øge konverteringsraten, øge kurvstørrelsen, forbedre kundeoplevelsen (CX) osv.

Men hvor ligger de største optimeringsmuligheder? Hvilke indsatser vil give størst udbytte?

Vi hjælper vores kunder med at indsamle og analysere data om brugernes adfærd - f.eks. ved at opsætte avanceret adfærdssporing og lave split-tests. De resulterende data gør os i stand til at komme med anbefalinger udfra best-practice om, hvordan vores kunders webshops forbedres via et gennemtænkt web-design. Nogle gange i det små, andre gange med helt store resultater. Uanset om du har brug for småjusteringer eller en helt ny hjemmeside, så kan vi hjælpe dig med hjemmeside opbygning, og vi har flere års erfaring med det. Det gælder alt lige fra korrekt tracking, UX på siden og SEO optimering på siden.

UX-strategi og rådgivning

Vi har eksempelvis hjulpet:

Web2Media har været overordnet ansvarlig for projektledelse, den strukturelle opbygning og design for vores relancering af www.starmark.dk.

Jeg har været meget tilfreds med W2M’s evne til at være omstillingsparate og frem for alt tænke forretningsorienteret.

Morten Roth
Marketingchef hos Starmark

Skal vi snakke videre om brugervenlighed?

Har du brug for sparring, inspiration eller afklaring? Eller vil du gerne skære helt ind til benet og finde ud af, hvordan user experience kan hjælpe din virksomhed?

Så tag fat i os og få en uforpligtende snak.