Få en erfaren sparringspartner med på din marketing automation-rejse

Vi har mere end 10 års erfaring med implementering og drift af marketing automation systemer. Vi laver altid et forløb, som er skræddersyet til den enkelte virksomhed, og kan blandt andet hjælpe dig med:

Strategi og planlægning

Få hjælp til at evaluere dine initiativer, opstille dine KPI’er og lægge en projektplan.

Valg af system

Få hjælp til at vælge det system, som er rigtigt for netop din forretning.

Integrationsarbejde og implementering

Skab det bedst mulige fundament med en robust datamodel og de rigtige integrationer.

Træning og user adoption

Vi tilbyder skræddersyede træningssessioner til dig og dit team - både strategisk og konkret systemtræning.

Optimering af eksisterende set-ups

Få mere ud af dit eksisterende marketing automation-setup i samarbejde med os. 

Løbende drift og udvikling

Vi kan hjælpe dig med løbende sparring, support og udvikling på din marketing automation-rejse.

Hvad siger vores kunder

Vi har specialiseret os i udvalgte systemer

Vi tror ikke på, at man kan være ekspert i alle systemer. Vi har derfor valgt at have et skarpt fokus på udvalgte systemer. På den måde kan vi have et langt mere dybdegående kendskab til muligheder og begrænsninger for netop de udvalgte marketing automation-systemer, og dermed er vi også i stand til at yde den bedste sparring og support inden for disse. 

Vi har naturligvis også erfaring med andre systemer, men vores ekspertise ligger i Agillic, HubSpot, ActiveCampaign, Voyado og Klaviyo.

HubSpot
Giver dig værktøjerne til at håndtere leads og kunder på tværs af marketing, salg og kundeservice. Systemet skaber en bedre alignment, gennemsigtighed og bedre resultater på tværs.
 
Agillic

Har en unik kundecentreret datastruktur, der er hjertet i platformen. Datamodellerne og personaliseringsreglerne gør det muligt at aktivere content på tværs af kanaler og tilpasse kommunikationen til hver enkelt kundes profil.

 
Klaviyo

Er et brugervenligt system, som giver mulighed for forholdsvis avancerede integrationer og flows med en forholdsvis lav investering.

 
Active Campaign

Et af markedets førende marketing automation-systemer og giver mange robuste funktioner til en spiselig licenspris.

 
Voyado

Særligt designet til retail og til arbejdet med loyalitet, belønningshåndtering og personalisering.

 

Få sparring der matcher dit behov

Vi hjælper dig med at prioritere dine indsatser uanset om du allerede har et avanceret setup eller blot lige er begyndt at undersøge mulighederne omkring marketing automation.

Strategi og planlægning

Et marketing automation-projekt bør altid tage udgangspunkt i en plan, hvor vi sammen får afdækket samspillet mellem marketing automation, projektets generelle strategi og mål, samt hvordan jeres mål kan opnås.

Vi stræber efter at konkretisere planen bedst muligt. For at kunne træffe de rigtige beslutninger foretager vi potentialeberegninger for de enkelte initiativer - uagtet om det er i forhold til systemvalg, datamodel og/eller prioritering af initiativer.

Valg af system

Lad os slå det fast med det samme: Det perfekte system findes ikke!

Men der er helt sikkert ét system som er det mest rigtige for netop din virksomhed. Når du skal finde frem til det rigtige system, er der en bred vifte af faktorer, som bør inkluderes i beslutningsprocessen, og det kan være svært at skabe et sammenligningsgrundlag mellem de forskellige systemer uden forudgående kendskab til disse. 

Gennem vores mere end 10 års erfaring kan vi hjælpe dig med at skabe et sammenligningsgrundlag, så vi sammen kan træffe en informeret beslutning omkring systemvalg, uanset om du er en stor international B2B-forretning eller en mindre e-commerce-webshop.

Integrationsarbejde og implementering

Uanset, hvilken type virksomhed, du repræsenterer, vil dine marketing automation-initiativer i stor grad være afhængige af, hvilke data vi har til rådighed. Vores implementeringsproces starter derfor altid med at sikre et overblik over data, hvor vi klarlægger, hvilke integrationer der skal implementeres, for at vi kan lykkes med de ønskede initiativer. 

Omfanget af denne process afhænger naturligvis af, om du er en mindre webshop, eller en større international virksomhed med både offline og online touchpoints, men fælles for alle typer af virksomheder er, at et solidt data fundament er en essentiel del af et marketing automation-setup.

Træning og user adoption

Vi har et mål om, at vores kunder skal være selvkørende i deres marketing automation-setup. Uanset om du skal i gang med at arbejde i et nyt marketing automation-system, eller blot har brug for bedre kendskab til dit eksisterende system, så tilbyder vi skræddersyede træningssessioner til dig og dit team.

Denne træning kan både ske i form af konkret systemtræning, men det kan også være mere strategisk/organisatorisk træning, så der kan sikres forståelse og stakeholder buy-in i organisationen.

Optimering af eksisterende set up

Sidder du med en fornemmelse af, at du kunne få mere ud af dit eksisterende marketing automation-setup? Eller har du måske brug for sparring omkring implementering af nye initiativer? Mangler du løsninger på komplekse udfordringer? Så lad os hjælpe dig videre i processen.

Vi tilbyder en times gratis sparring, så du kan få en fornemmelse af, om vi er den rigtige samarbejdspartner for dig

Løbende drift og udvikling

Vedligeholdelse og udvikling af dit marketing automation-setup kræver konstant fokus. Vores ambition er altid at være i et tæt samarbejde, hvor vi er jeres forlængede arm i organisationen, som kan bidrage med den rigtige og nødvendige sparring, support og rådgivning, så vi hele tiden sikrer, at vi udvikler os sammen. 

Kontakt os i dag

Skal vi tales ved om Marketing Automation?

Har du brug for sparring og vejledning til dit Marketing Automation? Klik på knappen nedenfor og udfyld formularen, så kontakter vi dig - helt gratis og uforpligtende.

Jacob Fusager
Head of Marketing Automation

jacob_fusager