HubSpot: Vi er certificeret platin-partner

Hos Web2Media er vi HubSpot platin-partner og har derfor et dedikeret og til tider nørdet team, som både kan lægge din forretning- og marketingstrategi samt udvikle og implementere i platformen.

Vi er officielt certificeret platin-partner grundet vores brede viden om platformen og store kundeportefølje. Derudover har vi bundsolid erfaring med implementering og integrationer og har sat platformen op for adskillige kunder af varierende størrelse.

Vi kan blandt andet hjælpe dig med

Strategi

Grundig vurdering af, hvilket marketing automation-system der er det rigtige for din forretning

Rådgivende og strategisk faglig sparring om, hvordan I får mest mulig værdi ud af platformen

Udvikling af landingssider, e-mailmarketing (inkl. e-mailflows) samt planlægning og implementering af kampagner

Implementering

Implementering af platformen i organisationen og overflytning af data (custom onboarding-proces af erfarne specialister)

Implementering af HubSpot Sales CRM både teknisk og strategisk

Grundig oplæring af medarbejdere og interne stakeholdere ud fra jeres behov

Systemintegrationer til og fra dine andre platforme og CRM-systemer

Rapportering

Analyse og rapportering af markedsføringsindsatser

Vejledning i at udvikle din organisation i forhold til samspillet mellem marketing og salg

Brugen af platformen i et internationalt setup

Vi har opsat HubSpot for blandt andet:

Download marketing automation-guide

Med denne guide får du adgang til de nyeste trends og vores tips og tricks til at opnå succes med din inbound marketing.

Hvad er HubSpot?

Kender du endnu ikke platformen? Så lad os lige gennemgå, hvad det er, og hvad det kan.

Siden 2006 har HubSpot været uomgængeligt software inden for digital markedsføring. Det er en ’hub’ – en platform – der binder onlineværktøjer for marketing og salg i én samlet løsning for marketing automation. Og det ser vi et voksende behov for.

Det er en teknologisk platform, der hjælper dig til at nå dine kunder med det rigtige indhold på det rigtige tidspunkt. Du kan også tænke på det som en portal, der kan holde styr på og optimere alle dele af din inbound marketing ved hjælp af marketing automation.

Platformen samler alle dine data, såsom dine markedsføringsaktiviteter og kunder på ét sted, så du har et bedre overblik og lettere kan optimere din arbejdsproces og opnå bedre resultater.

Den indeholder en række værktøjer, hvor du kan designe og bygge de nødvendige elementer, så du har en samlet værktøjskasse, hvor du samtidig kan måle den samlede effekt af dine marketingaktiviteter.

Denne marketing automation-platform giver dig mulighed for at følge din kundes rejse gennem beslutningsprocessen og automatisk sende personaliserede, relevante budskaber på det rigtige tidspunkt. På den måde kan du drive kunder videre i beslutningsprocessen, og du kan gøre det på stor skala, fordi det foregår automatisk.

Hvad er fordelene ved HubSpot?

Platformen indeholder et hav af onlineværktøjer, der kan optimere din markedsføring og dit salg.

Fordelen ved at bruge programmet er de værktøjer, din marketingafdeling får til at indsamle og reagere på data.

Du har mulighed for at måle både kvantiteten og kvaliteten af dine marketingaktiviteter på hele kunderejsen.

Læs de forskellige fordele her.

 

En platform, der indsamler data om dine kunder

Det meste af, hvad en bruger foretager sig på din hjemmeside, bliver monitoreret og gemt. Men hvordan kan den data komme dig til gode?

Med værktøjerne har du mulighed for at målrette kommunikationen til dine kunder, når de har brug for det, f. eks. ved at inddele indholdet efter forskellige brugeres interesseområder og data.

Ved at personalisere dit content styrker du relationen mellem din virksomhed og dine kunder, fordi du inspirerer, informerer og besvarer spørgsmål, når kunden har brug for det.

 

En platform, der samler din e-mailmarketing, blogs og sociale medier m.m. på ét sted

Undgå at overse kommunikation fra en kunde, og hold samtidig styr på dit content reach.

Med dette marketing automation-system ved du altid om dine e-mails, blogs og sociale medier er opdateret, relevante og performer efter dine mål.

Samtidig kan du automatisere en stor del af din "lead generation funnel", før du sender leads videre til din salgsafdeling.

 

En platform, der styrker kommunikationen mellem salg og marketing

Platformen skaber synergi mellem salg og marketing (smarketing) ved at samle alle værktøjer, du har brug for til salg og marketing (CRM, CMS, SEO, SoMe og salgsstyring).

Ved at samle alt ét sted kan du se sammenhænge og eventuelle mangler, der ikke er lette at få øje på, når data er spredt over flere marketingsystemer.

Ved at skabe automatiske workflows sikrer du, at der altid sendes opfølgende e-mails ud til dine kunder. Ingen bliver nedprioriteret, og du glemmer aldrig at følge op på dine leads. Det giver dig samtidig mulighed for at arbejde med:

  • At automatisere leadhåndtering
  • At arbejde med leadnurturing
  • At optimere leadscoring

 

Fordele

Leadtracking

Content management

Smarketing

Web2Medias certifikater

Inbound Marketing

HubSpot Agency Partner

Marketing Software

Developing a Sales Plan

Delivering Client Success

Content Marketing

Selling Sales Services

Developing Sales Services

Vil du have os som HubSpot-partner?

For os er det en selvfølge, at vi sammen vurderer, hvilket marketing automation-system der er det rigtige for din virksomhed.

Hvis du vælger os som HubSpot-partner, står vi til rådighed og er klar til at hjælpe med alle dine behov, så du er sikret den bedste proces med implementeringen af marketing automation.

Så tag fat i os og få en uforpligtende snak om mulighederne.