Opnå effektiv og professionel markedsføring med LinkedIn

I mange år har Facebook været nummer et i forhold til antallet af daglige brugere og er det også fortsat. Men der er andre store spillere på markedet, som du bestemt ikke må undervurdere, når du skal lægge din digitale strategi.

Det er her blandt andet LinkedIn kommer ind i billedet. De seneste år har der været markant fremgang i antallet af brugere på LinkedIn, og der er efterhånden flere og flere brugere, der benytter sig af mediet på daglig basis. Derfor er det også blevet en vigtig platform til online synlighed, især når du vil henvende dig til et mere professionelt miljø.

Hvad er LinkedIn-annoncering?

LinkedIn er et effektivt medie til først og fremmest at øge kendskabet til din virksomhed. Men det er også et effektivt medie til at indsamle leads og i sidste ende øge antallet af kunder. Ved annoncering på LinkedIn åbnes der op for mange muligheder, og du kan opnå flotte resultater, hvis du ved, hvordan det skal gøres.

Med LinkedIn-annoncering er der flere forskellige annoncetyper, men fælles for alle er, at man nemt kan vælge målgruppe for annoncerne. Det er her LinkedIn virkelig bliver interessant, da det der kendetegner LinkedIn er, at brugerne har oplyst mange informationer om sig selv. Det er alle nogle informationer, som du kan og bør benytte dig af, når du starter dine annonceringsindsatser.

For at sikre at du bruger dine annoncekroner ordentligt, så skal du have lagt en klar strategi fra starten. Det betyder, at du fra start har styr på målet med kampagnen, så du ved, hvilken retning du skal gå i. Du skal samtidig overveje hvilket budskab, du gerne vil kommunikere, samt hvem du gerne vil ramme med det budskab. Derudover er det også en god idé, at du har overvejet forskellige variationer, da du har mulighed for at splitteste, og på den måde finde frem til den mest effektive kampagne. Hos Web2Media hjælper vi dig med at lægge den rette strategi, opsætte kampagnerne og rapportere på resultaterne løbende.

Download Facebook-annonceringsguide

Benytter du dig af mulighederne for at være synlig på de sociale medier? Vi deler ud af vores allerskarpeste insidertips om Facebook-annoncering i denne guide.

Vi hjælper dig med at annoncere effektivt på LinkedIn

Hos Web2Media kan vi hjælpe dig med at rådgive omkring LinkedIn-annoncering. Vi fungerer som dine sparringspartnere og rådgivere, uanset om du foretrækker at stå for det meste selv eller vælger at lade os stå for alt. Vi kan hjælpe dig hele vejen både i forhold til at sætte kampagnerne op, optimerer samt rapportere på dem løbende.

Vores specialister i huset har mange års erfaring med at rådgive om annoncering på LinkedIn samt opsætning af kampagner. Deres erfaring gør, at du kan være sikker på, at dine annoncekroner bliver brugt der, hvor det har størst effekt. Vi har samtidig også en masse viden omkring, hvad der virker inden for forskellige brancher, samt hvilke kampagnetyper du skal fokusere på.

Vi vil gerne hjælpe dig i mål med din LinkedIn-annoncering og sørge for, at du får mest muligt ud af dit marketing-budget. Du kan roligt lægge alt over til os, og stole på at vi altid har dine forretningsmål for øje. Vi kan stå for hele processen lige fra strategi til udførsel, hvor du selvfølgelig er med hele vejen. Vi fokuserer også meget på at rapportere løbende, så vi ved, hvornår vi skal skrue på hvilke knapper og dermed sikre at intet går til spilde. Sammen med os kan du kan skabe resultater for din virksomhed, som i sidste ende kan ses på din omsætning.

Skal vi tage en snak om LinkedIn-annoncering?

Vores specialister har mange års erfaring med LinkedIn-annoncering lige fra opsætning og optimering til rapportering. Mangler du at finde ud af, hvad der er den rette strategi for din virksomhed?

Så tag fat i os og få en uforpligtende snak om LinkedIn-annoncering.