AdWords og CPC

Der er ingen tvivl om, at online annoncering er en effektiv metode til at nå dine kunder.

Denne metode kaldes også for CPC, hvilket står for cost-per-click. AdWords og CPC er én og samme ting – forskellen ligger blot i, at CPC er den overordnede betegnelse, hvorimod AdWords er en bestemt form for CPC-annoncering.

Mange har erfaret, at CPC-annoncering kan være en dyr vej. AdWords og CPC er nemlig et af de områder, hvor det ikke betaler sig at gøre det selv. Google AdWords kan være et yderst effektivt værktøj, såfremt det håndteres på den rigtige måde.

CPC er effektivt, da du køber ind på ord, som brugerne allerede aktivt søger efter, og du betaler kun for den trafik, du får. I Danmark er Google den klart mest kendte og anvendte søgemaskine. Derfor er deres CPC-format, Google AdWords, også den klart mest benyttede.

 

illustration_CPC

AdWords-optimering og rentabel CPC kræver AdWords-specialister, som ved, hvornår der skal sættes ind, bydes op og ned, pauses annoncer osv. Hos os finder du kompetente og certificerede AdWords og CPC-specialister, der hjælper dig med at opsætte og drive rentable kampagner.

Klik på billedet for at se succeshistorien med Kaufmann og Google Shopping.

Kaufmann_succeshistorie

Lær at lave Google Shopping-annoncer

Download vores guide og få indblik i, hvordan du sætter Google Shopping-annoncer op.
Tryk på downloadknappen:

ikon_download
ikon_topperformer

KONTAKT EN AF VORES CPC-SPECIALISTER

BLIV KONTAKTET



ADWORDS-OPTIMERING & CPC

AdWords og CPC er et super effektivt redskab til dig, der gerne vil have mere gang i din forretning, hvad enten det drejer sig om at øge din kendskabsgrad, få flere besøgende på dit website, få flere kunder i butikken (både online og offline) og øge salg og omsætning.

CPC-formen for online annoncering er målbar, og du bestemmer selv, hvor meget du vil investere i det. AdWords er derfor både for de helt store spillere på markedet og for de helt små virksomheder, da der ikke er nogen nedre grænse for, hvor lidt du skal bruge om dagen på paid ads og search.

Hvis du ikke tænker dig godt om, så kan det dog nemt ende med, at du kommer til at bruge penge på noget, som ikke giver den ønskede effekt. Vi har gjort AdWords-optimering og CPC til et af vores kerneområder og har mange kompetente AdWords-eksperter og -specialister i vores bureau, der har fuld fokus på optimering af din online annoncering og CPC.

OPTIMAL ONLINE ANNONCERING

Hos Web2Media sørger vores AdWords-team af specialister for, at du får en optimal online annoncering. De har stor fokus på formålet med din online annoncering, så de rigtige søgeord findes, de rigtige kampagner sættes op og ikke mindst de fængende annoncetekster skrives. Derudover sørger de også for, at negative søgeord sorteres fra, så du undgår at betale for irrelevante søgetermer eller ord, som du ikke vil findes på. Den optimale CPC-konto har også fokus på annoncer målrettet mobile enheder, som bliver mere og mere relevant.

Hos Web2Media tjekker vi, at du får mest ud af dine paid ads. I opbygningen af dine annoncegrupper og kampagner skal vi nok segmentere dine søgeord og søgefraser så specifikt som muligt, så vi på bedste vis kan matche søgeordene med dine annoncer. Vi sørger for at den Quality Score, som hele AdWords-budsystemet er bygget op omkring, er høj.

ADWORDS ONLINE ANNONCERING – MANGE MULIGHEDER

Der er mange muligheder inden for AdWords-annoncering, som du kan supplere med, såsom dynamiske kampagner (DSA), Remarketing Lists for Search Ads (RLSA) og Shopping-kampagner. Derudover hjælper vi også med remarketing og dynamisk remarketing ved hjælp af bannere, som ”følger” dine kunder, når de besøger andre hjemmesider. Vi arbejder også med Display-kampagner, som fokuserer på at komme nye brugere i forkøbet. Så alt i alt er der mange spændende muligheder inden for online annoncering, som vi ser frem til at hjælpe dig med. Vi kigger både på samspillet mellem de forskellige kanaler og isoleret på dine data og bruger denne viden til at optimere dine konverteringer, så du opnår den optimale online annoncering.

Vi hjælper dig med at opsætte og drive rentable kampagner. Vi giver vores kunder store besparelser – ikke kun i form af at drive kampagnerne effektivt, men også ved at frigøre vores kunders tid til at gøre dét, de er bedst til.

Læs også om Google Shopping

 

Google Shopping