Optimering, usability og test

De færreste vil påstå, at deres webshop udnytter salgsmulighederne optimalt. Der er altid masser af ting at teste af og ændre for at øge konverteringsraten, øge kurvstørrelsen, forbedre brugervenligheden osv.

Men hvor ligger de største optimeringsmuligheder? Hvilke indsatser vil give størst udbytte?

Vi hjælper vores kunder med at indsamle og analysere data om brugernes adfærd - f.eks. ved at opsætte avanceret adfærdssporing og lave split-tests. De resulterende data gør os i stand til at komme med anbefalinger udfra best-practice om, hvordan vores kunders webshops forbedres. Nogle gange i det små, andre gange med helt store resultater.

UX-strategi og rådgivning

illustration_UX

BLIV BEDRE TIL EMAIL MARKETING

Download vores white paper og få tips og checklister til dine email marketing-kampagner.
Tryk på ikonet til højre:

ikon_download

KONTAKT EN AF VORES UX-SPECIALISTER

 

Rasmus Terp

41 31 87 84

rt@web2media.dk

 

Christoffer Larsen

24 63 05 18

cl@web2media.dk

Bliv kontaktet