Hundeliv

Hos Web2Media er dét et godt liv

Vi tror på vores mantra "Give More Get More"

Livet som sporhund hos Web2Media er ikke et hundeliv i klassisk forstand. Når vi ikke arbejder hårdt for vores kunder, går vi højt op i at have det godt og sjovt sammen.

Som en familie er vi ”bundet sammen” af en stærk overbevisning om, at det, vi investerer, kommer godt igen. Og at jo mere vi investerer, des mere får vi igen. Det kalder vi "Give More Get More" og er vores mantra.

Hvorfor er vi en flok sporhunde?

Hos Web2Media er vi ret pjattede med hunde - menneskets bedste ven.

Vi kalder vores kontor for Hundehuset, vores medarbejdere for sporhunde og vores logo er tilsvarende en sporhund, som vi kalder "Synli".

Som alle andre hunde har Synli en stærk (digital) lugtesans, og finder altid frem til de marketing muligheder online, der giver pote på kundens bundlinje og forretning. En lugtesans, der hver dag styrkes af en virksomhedskultur, hvor faglig udvikling og vidensdeling vægtes højt.

Det tror vi på, giver energiske sporhunde, der hver dag går motiveret på arbejde og tager ejerskab om egen og ikke mindst kundernes digitale udvikling.

Arbejdsglæde

Som billedet fortæller, er vores daglige gang i hundehuset præget af en høj arbejdsglæde, hvor vi slet ikke kan få armene ned.

Det er nemlig vigtigt, at alle sporhunde i Web2Media oplever glæde ved at komme på arbejde og er motiveret til at udvikle og udfordre de digitale marketing muligheder for at vækste kundernes forretning. En forretning, som var det deres egen. Vi ser derfor arbejdsglæde som benzinen til den motor, der sikrer de stærkeste resultater og bedste løsninger for vores kunder.

For os handler arbejdsglæde om, at det skal være sjovt at tage på arbejde. Vores arbejdsplads skal være en innovativ og fælles ”legeplads”, hvor venskaber og faglige udfordringer går hånd i hånd. Hvor mening, ejerskab og ansvar driver værket.

Dét er arbejdsglæde hos Web2Media.

Motion

Hver femte fredag hopper sporhundene i træningstøjet og dyrker motion med Heartfit. Vores træningssessioner handler ikke kun om at skabe modvægt til en stillesiddende hverdag.

Det handler om at styrke de gode relationer og det sociale fællesskab. Al den gode energi tager vi nemlig med tilbage i vores daglige arbejde, og her bliver den til arbejdsglæde.

Dét, jeg synes, er fedt ved Web2Media, er vores tætte sociale arbejdsmiljø. Vi kommer godt ud af det med hinanden, fordi vi vil hinanden og har ambitioner for hinanden.

Idéerne og innovationen er højtflyvende, men omgangstonen er helt nede på jorden. Og så er jeg vild med, at vi vægter ejerskab, initiativ og nabolæring højere end hierarkier og silotænkning.

Rasmus Terp
Seniorrådgiver

Sundhed

Vi har sat os for, at et hundeliv hos Web2Media skal være et sundt liv. Udover at dyrke og styrke sporten og fælleskabet sørger vi for, at der altid står frugt og nødder til rådighed, ligesom vi opfordrer til at drikke vand fremfor sodavand.

Vi får dagligt en opkvikkende gåtur, når vi i frokostpausen går ned på den nærmeste restaurant Luna Rossa og bliver forkælet med hjemmelavet italiensk mad og sunde salater.

Mindfulness

I en hektisk hverdag er det vigtigt med små mentale pauser for at kunne være effektiv og i balance. Derfor har vi allieret os med den kompetente mindfulness-ekspert Heinrich Johansen som bl.a. hjælper os med at veksle mellem race-time og pit-time.

Dog eat dog-kultur?

Vi har mange timer hver dag foran skærmen med stor koncentration, og vi er afhængige af hinanden for at præstere optimalt. De to forhold gør det vigtigt, at vi har det godt socialt, og at der er plads til små afbræk, hvor vi laver noget aktivt sammen – typisk en omgang bordtennis eller bordfodbold.

Tonen er direkte og bramfri. Sarkasmen er ofte så tyk, at man kan skære i den. Flere af de toneangivende folk har fortid i eliteidræt og spiser præstationskrav til morgenmad.

Alligevel er kulturen mere golden retriever end pitbull. I Web2Media vil vi hinanden det bedste og vores kunder det allerbedste. Vi går ikke så højt op i titler. Vi forventer, at folk tager initiativ og udviser ansvar - uden en ‘top dog’ til at kigge over skulderen.

Tisser du på den forkerte lygtepæl, får du direkte besked, men du får også hjælp til at ramme rigtigt næste gang.

Kickoff

Én gang om året afsætter vi et par intensive og innovative dage til intern procesoptimering. Vi kalder det kickoff, og det er en vigtig prioritering for os, fordi vi er topmotiverede og topinspirerede til altid at være på forkant med den digitale udvikling.

Det sikrer, at vi fremadrettet fortsat kan levere et højt teknisk og fagligt niveau til vores kunder. Vi lever nemlig af den værdi, vi skaber for vores kunder.

Vil du vide mere om os?

Vi tror på, at vilje slår talent. Vil du være til at skabe banebrydende digital marketing? Så læs mere om at blive en del af teamet.

Er du interesseret i, hvad vi udretter for vores kunder hver dag? Eller overvejer du, om vi skal arbejde sammen? Så tag et kig på vores ydelser.

Bliv en del af teamet
Se vores ydelser