Intelligente indsigter

Hos Web2Media er det vores mission at berige dine marketingaktiviteter med dataindsigter, så du kan træffe de bedste og mest langsigtede beslutninger om kanaler, markeder og målgrupper. Vores mission er altid at skabe bæredygtig vækst for din forretning.

Hos os starter vi altid med at bygge datafundamentet, og vi sørger for, at du har fremtidssikrede løsninger på dit tracking set-up og din Google Analytics 4 opsætning. Vi sætter mål sammen og sørger for, at det er enkelt at følge performance og træffe kanalbeslutninger ud fra de mål, vi sammen sætter omkring vækst for din forretning.

Vi arbejder løbende med rapportering og samler altid vores aktiviteter i din helt egen datahub. Det gør det let og enkelt for dig og dine kolleger at få et overblik og have en datainformeret dialog med dine samarbejdspartnere hos os.

Vi beriger løbende aktiviteter og kampagner med analyser, hvor vores fokus altid er at kunne forudsige dine kunders fremtidige adfærd. Vi kan blandt andet svare på spørgsmål som:

  • Hvilke signaler giver dine potentielle kunder ift. købsparathed?
  • Hvordan skaffer du flere loyale kunder?
  • Hvilke produkter er centrale for at skabe første og andet køb?
  • Hvordan kan vi mindske tiden, der går mellem køb?

Vi går op i din langsigtede ROI for dine online marketingaktiviteter og bruger økonomi- og kundedata til at integrere mod dine kunders onlineadfærd.

Du kan læse meget mere om vores analysearbejde, og hvordan vi har hjulpet andre i vores cases. Du er også mere end velkommen til at kontakte os, hvis du vil høre vores take på optimal brug af 1. parts data, intelligent forbedring af CLV og dataflow mellem systemer.

Løsninger

 

Cases

NANNAXL: Hos NANNAXL har vi integreret økonomidata med en løbende CLV-beregning, der definerer og kalibrerer kampagner med mål om at skabe mere genkøb og loyalitet via e-mail, Google Ads og Facebook.

Ejner Hessel: Hos Ejner Hessel arbejder vi dynamisk med at påvirke bilsalget og service baseret på databerigede kampagner, der bygger på kundedata og viden om kadencen for skift af bil og service på forskellige bilmodeller.

Coolshop: Hos Coolshop har vi udarbejdet en transaktionsanalyse på tværs af 4.4 mio. køb og alle aktive lande udgør fundamentet for en dynamisk segmenteret Google Ads-strategi. Vi analyserer data med fokus på genkøb og CLV og anvender det til at informere hvilke signaler, vi skal bruge før køb og til at påvirke flere køb over tid på tværs af markeder og kategorier.

Vi har bl.a. hjulpet følgende kunder med tracking, rapportering og analyse:

 

Proces og teknologi

Vi tror ikke på, at data i sig selv er nok. Når du indgår et samarbejde med os, arbejder vi med at omdanne dine data til indsigt. Indsigter er det, der hjælper dig med at træffe de bedste og mest langsigtede beslutninger. Du mærker vores tilgang allerede i budgetteringsfasen, hvor vi modellerer dine mål på tværs af kanaler og segmenter og anbefaler det optimale mix for at skabe den vækst, du ønsker. Vi sørger for, at din tracking spiller, så du har det bedste udgangspunkt, og vi bygger dit rapporteringssetup op i de steps, du har behov for. Du får altid tilknyttet en analyserådgiver, der holder dit rapporteringsunivers up-to-date, sørger for at kommunikere de nyeste brancheindsigter til dig og bygger diagnosen op omkring din rapportering.

Vi hjælper med at designe dit dataflow, så du bedst muligt samler data på tværs af dine touchpoints og bruger denne information til at skabe de bedst mulige kundeoplevelser og muligheder for vækst.

Vi arbejder dagligt med:

Skal vi hjælpe dig med Data insights & intelligence?

Skal vi berige dine marketingaktiviteter med dataindsigter? Vi har mange års erfaring med tracking, rapportering og analyse, og vi vil hellere end gerne hjælpe dig.

Tag endelig fat i os og få en uforpligtende snak.