Coolshop.dk sælger en række forskellige varer fra elektronik til legetøj og makeup.
Da vi overtog annonceringen for Coolshop.dk, havde de allerede et professionelt setup i Google Ads. Dét gjorde vores resultater for dem så meget desto mere imponerende.
MÅL:
• At øge performance og omsætning
• At udnytte annonceringsmulighederne i Google Shopping via Google selv og tredjepart
Til denne kampagne var der et højt performancekrav – et krav, som vi opfyldte til fulde på kun tre måneder.
Og stigningen ser ud til at fortsætte.
METODE: Vi realiserer det fulde potentiale af Google Shopping
For det første har vi annonceret i Google Shopping både via Google selv og via en tredjepartsløsning – de såkaldte CSS-platforme eller prissammenligningstjenester, som Google har åbnet op for sidste år.
Det kan du læse meget mere om i vores andet blogindlæg, hvor vi forklarer, hvordan du sparer 10-20 % på dit Google Ads-spend.
For det andet har vi udnyttet al den data, Google stiller til rådighed.
Vi har brugt Googles automatiserede budgivningsmotor til at estimere, hvad vi skulle give for et klik. Dét har vi gjort ved at indstille budgivningen til target-ROAS og sidenhen overvåge nøje, hvordan vores forskellige søgetermer har performet.